Rólunk

Úgy gondoltuk, hogy cégünk bemutatkozója sem lesz feltétlenül átlagos. Rengeteg cégbemutatkozót láttunk már ezen szakterületen másoknál, és mind aránylag ugyanarra a sémára épült. Elmondják, hogy mennyire jók, profik és barátságosak és milyen sok éve vannak jelen a piacon. Mintha egy álláshirdetés szürke hétköznapi pontjai lennének felsorolva. Egyetlen dolog hiányzott belőlük: Az ember maga. Így mi szakítva ezen hagyománnyal a bemutatkozónkban teljes őszinteséggel mutatjuk be cégünk fejlődését.

Állandó csapatunk

Nagy Gyula

CEO

Gyula Pénzügy, számvitelen és business management-en végzett. Fő feladata a stratégiai döntések kivitelezése és menedzselése. A cég pénzügyi és számviteli osztályának vezetője.

Plesoczki István

CTO

István tervező grafikus és designer vezető több, mint 16 éves szakmai tudásának köszönhetően magas szinten végzi és ellenőrzi az elkészített grafikai és arculati elemeket.

László Adrienn

Senior Designer

Adrienn több éves tapasztalatának és kreativitásának köszönhetően könnyedén megküzd a nyomdai és webes grafikai megbízásokkal.

Kutrucz Evelin

Support assistant

Evelin személyi asszisztensként felelős a cégünk üzleti fejlődéséért és a projektek összehangolásáért, és folyamatosan kapcsolatot tart az ügyfelekkel.

Kocsis Hajnalka

Project Manager

Hajnalka összefogja, menedzseli a feladatokat és segíti a különböző szakterületek közti kommunikációt, hogy a projektek megfelelő minőségben és időre elkészüljenek.

Cég tagjainak létszáma: 2

Ekkor még Gyula a kozmetikai cégét üzemeltette, melynek weboldalát István fejlesztette évek óta, ami mellett jó barátságot is ápoltak. István az élet furcsa fintora által nagyon közel állt ahhoz, hogy utcára kerüljön, melynek megoldására Gyula ajánlotta fel, hogyha egy nagyobb ráncfelvarráson esnek át az addig készült weboldalai, akkor segít Istvánnak visszatérni a normális kerékvágásba.

Amikor ezek a weboldalak abban az egy hétben elkészültek, a sors vagy bármi más által több megkeresés is érkezett weboldalakra egyszerre, mind Gyula, mind István oldaláról, melyeknek a szervezési és ügyfélkapcsolattartási, szerződéses oldalát Gyula vezényelte le, a weboldalakat pedig István fejlesztette. Annyira jól ment a közös munka, hogy felvetődött a közös cég elindítása.

De még sem hirdetések, sem weboldal… Az ügyfélkör meg kimerült az ismeretségi körben.

Eleinte egy régi íróasztalon, majd ott kialakított mini irodában Gyuláék lakásának egy szobájában kezdődött el a cég kacifántos története.

Cég tagjainak létszáma: 3

A közös munka sok erőfeszítés után meghozta gyümölcsét, így egy elég nagy kockázatot vállalva beköltöztünk életünk első irodájába. Eleinte nagyon kevesek hittek abban, hogy készen állunk ennek a szintnek a meglépésére. Sokszor voltak olyan pillanatok és hónapok, hogy még mi sem hittünk abban, hogy jó döntést hoztunk.

Mivel nem követtünk semmiféle munkafolyamat modellt, és magunkat kellett rendszerbe szervezni, kiépíteni a megfelelő folyamatokat, hogy mit-miután csinálunk? Hol vannak buktatók, hogy tud egy megbízás akár a végtelenségig elhúzódni? Így a saját bőrünkön tapasztaltuk meg, ha valamit rosszul csinálunk.

Példának okáért olyanokat, hogyha sok munka jön be, akkor azokat csináljuk. Lefoglalja a teljes gondolatunk, időnk, de közben elfelejtünk újabb munkákat felhajtani, akár hirdetésekkel. Majd mikor a felhő elvonult, akkor döbbent rá az ember, hogy egy üres mezőre ért ki. De akkor már ugye kapkodhat…

Cég tagjainak létszáma: 4

Idővel több munka mellett, egy nagyobb irodába is költöztünk. Többen lettünk, kötelező érvényűvé tettük magunk számára a munkakezelő használatát, mert annyira sokfelé kellett figyelni, hogy azt már képtelenség volt fejben tartani vagy post-itekre írogatni.

Ahhoz, hogy hosszabb távon megerősödhessünk, olyan cégekre kezdtünk koncentrálni elsődlegesen, akikkel éves állandó szerződéseket köthetünk, állandó grafikai és webes munkákra. Ezzel biztosítva az állandó és folyamatos megbízásokat, hogy ne legyen minden egyes hónap zsákbamacska.

Ekkor sem volt még minden fenékig tejfel. Voltak olyan hónapjaink, amikor rendesen számolni kellett, hogy mit hova tegyünk ahhoz, hogy tovább tudjunk üzemelni. De szerencsére sikerült venni az akadályokat.

Cég tagjainak létszáma: 5

Majd újra nagy választás elé állított minket az élet 2018-ban. Ott kellett hagynunk előző irodánkat. Léptünk egy merészet és egy szebb, jobb, nagyobb irodába költöztünk, ami ugye azzal járt, hogy jócskán megnövekedtek a kiadásaink, emellett cégünk plusz egy fővel egészült ki, így egy sokkal nagyobb kihívás elé lettünk állítva, mint eddig bármikor. 

Szándékosan olyan élethelyzetet teremtettünk magunk számára, hogyha még nem is vagyunk teljesen felnőve rá, de kénytelenek legyünk jobbak lenni előző önmagunknál. Mert ugye kényszerhelyzet fejlődésre készteti az embert.

Azóta számtalan dologgal csinosítottuk irodánkat, a csapatunk is összeszokott és most először jutottunk el arra a pontra, hogy mindent olyannak látunk magunk körül, amilyennek lennie kell. Ezért is kezdünk most bele nagyobb volumenű reklámkampányokba, hogy a céget branddé erősítsük. 

Reméljük, hogy terveink sikerrel járnak. Dolgozunk rajta. 🙂

Akikkel még sűrűn együtt dolgozunk:

Rózsa Roland

Support assistant

Roland felelős az adminisztratív feladatok elvégzéséért. Segít az adatok és információk bekérésében, rendszerezésében.

Nagy Szandra

Designer

Grafikai munkája közben szerzett jó kommunikációjának köszönhetően mindig tudja, hogy mit szeretnének az ügyfeleink látni.

Szunomár Péter

Chief Information Officer

Hálózat és felhő specialista, vezető rendszergazda. Felelős az üzemeltetési rétegek kialakításáért, működéséért és biztonságáért. Feladata a korszerű és költséghatékony technológiák, eszközök felkutatása és rendszerbe illesztése, valamint az ügyfélkommunikációs csatornák felügyelete.

Szunomár Dániel

Lead developer / developer coordinator

A tervezéstől a végrehajtásig felügyeli a fejlesztést. Képes áthidalni az ügyfél és a fejlesztői csapat közötti szakadékot, a kommunikációs készségei és az informatika területén szerzett tapasztalatai alapján.

Forgács Bence

Director of Web Development

Üzleti intelligencia specialista, vezető backend fejlesztő, architektúra konzultáns, UI és UX támogató. Mindig a leghatékonyabb és hosszútávon legjobb megoldásra törekszik.

Időben megelőzi a problémákat így meggátolva az időbeni csúszásokat.

Gajdátsy Ákos

Head of Mobile Development

ő a felelős azért, hogy csak a legjobb mobil felhasználói élményeket nyújtsa a friss és tiszta tervezési elvek szem előtt tartásával. 
Mindig keresi azt, ami tapasztalatot már megszerzett.

Papp Lajos

Backend Developer

PHP backend fejlesztő már másfél éve.
Ő felelős a vállalat meglévő termékeinek karbantartásáért,
illetve részt vesz az új projektek tervezésében és megvalósításában.

Forgács András

System administrator apprentice

Kreatív érdeklődő egyéniség. Feladatkörébe tartoznak a level one support  jelzések fogadása illetve külső helyszíni feladatok elvégzése. Kijelölt fejlődési célja a windows  kliens és szerver környezet álltalános és tartományi rendszergazdai ismeretek és minősítések megszerzése.